زیباترین فرشته آسمونی

شعرهای کودکانه

1390/9/12 5:49
نویسنده : مامان حنا
2,179 بازدید
اشتراک گذاری

Animated Music

شعرهای قدیمی کودکانه

(توپ سفیدم)

 توپ سفیدم             قشنگی و نازی

 حالا من می خوام     برم به بازی

 بازی چه خوبه        با بچه های خوب

 بازی میکنیم           با یه دونه توپ

 چون پرت می کنم    توپ سفیدم را

 از جا می پره          می ره به هوا

 قل قل می خوره       توزمین ورزش

 یک و دو و سه و    چهاروپنج وشش

 

(حیوانات)

 سگ

 سگ داره هاپ هاپ مي كنه

 يه تيكه استخون مي خواد

 اين سگ با وفاي من

 هر جا برم، با من مي آد

 خرگوشتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

  خرگوش ناز گوش دراز

 تند مي ره مثل برق و باد

 با اون دوتا دندون تيز

 يه عالمه هويج مي خواد

 گاو

 گاو قوي و شكمو

 مي خوره و هي ميگه ماو

 به من يه شيشه شير مي ده

 خيلي مفيده شير گاو

 قوچ

قوچ زرنگ و چاقالو

 داره دو تا شاخ بزرگ

 پيرهن پشمي پوشيده

 مي خواد يره به جنگ گرگ

 

(پاییزه)

پاييزه پاييزه                  برگ از درخت مي ريزه
هوا شده كمي سرد      روي زمين پر از برگ
ابر سياه و سفيد           رو آسمان را پوشيد
دسته دسته كلاغها       مي روند به سوي باغها
همه مي گن به يك بار     غار و غار و غار و غار

 

 خوشحال و شاد و خندان

 خوشحال و شاد و خندانم ……….. قدر دنیا رو می دانم

 خنده کنم من ……… دست بزنم من ……… پا بکوبم من

……………………….. شادانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)